Subscribe to join the #AFVFAM http://bit.ly/afvyoutube | 🔔 Make sure to enable ALL push notifications! 🔔 Check out out MERCH store: https://bit.ly/2UJJULn

Enjoy your week, laugh at these people failing! Check out some new #fails and #funnyfails! There’s nothing funnier than watching these and trying not to laugh lol. Americas Funniest Videos has the most epic library for #fail clips and we’ve put together a list that end your week with a laugh 😆 Which #fail made you LOL the hardest?

Watch the NEWEST videos: http://bit.ly/2MKctsW

Watch more of AFV:
Kid Fails: http://bit.ly/2Nl0bqk
Best Viral Videos of 2018!: http://bit.ly/2NmcJ0H
Funniest Viral Pet Videos!: http://bit.ly/2NS5mv9
LOL Therapy: http://bit.ly/2PGPRqh

Connect with AFV Online:
Website: http://afv.com/
Facebook: http://bit.ly/afvFacebook
Twitter: http://bit.ly/afvTwitter
Instagram: http://bit.ly/afvInstagram

About AFV:
America’s Funniest Home Videos is America’s longest running funny video television program. We’ve been collecting funny viral videos since 1989. Here you’ll find funny videos, viral videos, prank videos, funny animal videos, funny baby videos, classic videos, and the best compilations and music montages of some of the funniest videos you’ve ever seen. Check out our different sections to find some of the best viral, funny, videos around. Comment, share, and subscribe to stay in touch to see funny videos you just can’t find anywhere else!
Video Rating: / 5

happy wheels 2 demo

Leave a Reply

20 Comments

  • jaytroll 5 months ago

    :12 the ball didnt even ricochet it just went straight up into her face lmao now thats talent

  • Chantel Wallace 5 months ago

    WTF how

  • David Young 5 months ago

    Haven’t seen anything funny. But stupid moves

  • Jovial Peter 5 months ago

    H

  • pewyoutuber 5 months ago

    My guy, does this look funny to you?

  • V!ralcontant 5 months ago

    Hey, everyone, I hope you read this.

    I invite you to watch my videos on my channel

    they are really epic… love y'all

  • Funny Smile 5 months ago

    Hahaha 😂😂😂

  • Darren Gilhawley 5 months ago

    I don't get it people are getting hurt thats not funny like really come on if that happened to you and everyone laughed hard w would you feel

  • Terje Bakke 5 months ago

    1:47 Thats me when i play golf

  • RAZO TV 5 months ago

    Haha it's very funny😅😅

  • Jetto 2001 5 months ago

    Just a mustang casually crashing into a fence

  • Rufino Masiclat 5 months ago

    It's not funny you must help dem

  • Joe Casiano 5 months ago

    1:38 is that Ricahrd Rawlings?

  • Lilei Ma 5 months ago

    Most are too painful….

  • Michael Anderson 5 months ago

    😆 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

  • supeme patty 5 months ago

    i looked up funny videos and i found this one one and alll of them hiting there balls

  • Joel Kacz 5 months ago

    7:10 what is the name of this song?

  • K is King 5 months ago

    Off the chain

  • Daniel PickUps 5 months ago

    This can't get any funnier. lol.

  • Hatice Sert 5 months ago

    It 's really nice to watch a funny video when i get bored.😄